30 Mayıs 2009

Ted Bursa Yerel Forumu'09

Haftasonu nasıl olur da bu kadar verimli geçebilir diye düşündüğümde artık verebilecek cevabım olduğunu anladım. Hepsi TBYF de var. Yeni tanıştığın arkadaşlar, gençliğin çalışmasından, farkındalıklarından duyduğun gurur, ve tabi ki o eğlenceler...

TBYF'yi anlatmak için daha çok yazı yazılacaktır ama genel olarak söylenebilecekler bunlar. Yemekte arkadaşların yazdıkları sizlere neler olduğunu anlatacaktır diye düşünüyorum.Ama hepsinden önemlisi-rehber öğretmenimizin dediği gibi-bu uygulama ve bizler bir kar tanesi olarak cığı başlattık şimdi iş onlarda. Ayrıca takipçisi olmak da bizim işimiz.Tıpkı Can'ın dedi gibi:
"Havada kalıyor öyle..."


Arkadaşlarımızın TBYF hakkındaki düşünceleri:

"Forum gerçekten çok yaralı oldu. Hem sosyal açıdan hen de Bursa sorunları hakkında ufkum genişledi. Yeni kişilerle tanıştım ve bir çok kişinin Bursa'nın sorunlarına çözüm bulmak istediğini gördüm. Şimdiden çok teşekkür ederim..."
Mustafa Altuğ Kavas

"Organizasyon emek kokuyordu. Organizatöründen öğretmenine herkes saygılı ve güler yüzlüydü. Medya işe büyük eğlence kattı. Özellikle 2.gün çok eğlendik. Sanki herkesle birkaç yıldır arkadaş gibiyim. Tebrikler..."
Mert Can Ciçek

"Diğer okuldaki öğrencilerin kaynaşması için mükemmel bir fırsat bence. Hem sorunları tartıştık hem de yeni arkadaşlıklar edindik. Önemli olan zaten birliktelik bence ve ben çok eğlendim. birlik içinde olduğumu hissettim. Tekrar yapılırsa yine gelirim..."
Merve İlhan

"Bu forum beklentilerimin çok çok üstünde gerçekleşti. Mükemmel bir çalışmaydı ve bana çok şey kattığını düşünüyorum..."
Merve Ateş

"Gerçekten çok güzel bir organizasyon. Katılmayanlar için büyük kayıp. Butip organizsayonların devamını diliyoruz. Kentlilik bilincinin yanında okullar arası etkileşim için de çok faydalı oldu. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz..."
Betül Kördikanoğlu-Meray Aydın-Oya İnan

"Beklediğimden daha eğlenceli bir anı olarak hatırlayacağımdan emin olabilirsiniz.....=)"
Uğur Teğin

"Gayet güzel...Çok verimli bir forum. Ama en önemlisi arkadaşlıklar çok güzel ve çok iyi ev sahiplerisiniz...=)"
İrem Ütük

"Dehşet eğlendim. Herhalde unutamayacağım anılarım arasında yer alacak. Yalnız komitem çok sıkıcıydı. Sohbet ortamı sıfırdı..."
Arzu Çelik

"Forumun konusu çok iyi... Çok verimliydi. Fakat aşırı sıkıldım.Kömitede birlik yoktu. Herkes kendi kafasına göre şeyler söylüyordu. Komite başkanlarının iyi seçilmesi daha iyi olacağını düşünüyorum. Ayrıca bazıları çok yapmacıktı..."
Bilge Hilal Deniz

"TBYF bizlere verilmiş bir şanstı. Şehrimize somut çözümler bulmakla birlikte eğlendik, yeni arkadaşlar edindik. Sanıyorum ki herkes memnun ayrılacaktır çünkü arkadaşlıklarımızın yürüttüğü çalışmala planlı, programlı bir o kadar da güzeldi. Bu sayde biz de beyin fırtınası yaptık, yorucu sınav stresinden bir nebze uzaklaştık ve geleceğe yönelik hem kendi adımıza hem de Bursa adına yatırımlar yaptık. TBYF'yi hazırlayan ve bu imkanı sunan herkese teşekkür eder, devamını dileriz..."
Melis Bora-Duygu Göksu

(Bazı isimsiz kahramanlar da vardı ama ellerim yoruldu yazamadım...)

Bu forum hepimiz için bir deneyim oldu. Eksiklikler tamamlanacaktır emin olabilirsiniz...

3 yorum:

Cihan dedi ki...

Kimse yorum yapmadı mı?...

Oğuzhan dedi ki...

Özledim ya...

Adsız dedi ki...

olum o kadar ünlüyüm ki sözlerim alıntı yapılıo kahretsin cihan bi kaç tane daha söz buldum okulda sölerim

Yorum Gönder