15 Şubat 2010

TedGünlük Yeniden!

Bir yıla yakın bir süredir TedGünlükle uğraşmama rağmen, ona fazla zaman ayıramıyordum. 15 tatilden sonra, hazır sınav haftası da yokken uğraşayım dedim. Yine tasarımı değiştirmekle başladım. Artık değiştirmem de... Yani anlaşılacağı gibi TedGünlüğü geliştirmeye başlıyorum. Artık belli haftalarda yazı dizileri yayımlayacağım. Yazar sayımızı artırmaya çalışacağım. Okulda olup bitenlerden daha detaylı bir şekilde bahsedeceğim. İçeriğimizi geniş tutmaya gayret göstereceğim.

Özellikle okulda ib öğrencisi olduğum için blogu da ona doğru yönlendirme kararı aldım. Bundan sonra bloga IB ve CAS ile ilgili yazılarda yazmaya başlayacağım. Okulda IB adına yapılan ne varsa burda yayınlamaya çalışacağım. Ayrıca bazı arkadaşların isteği üzerinde, vakit kalırsa tabi, bazı dersler için yardımcı bilgiler ve kaynaklarda yazmaya çalışacağım.

Yazar, Yazar, Yazar...
Bu yıl bloga katılımın ve blogdan haberdar olanların sayısını artırmak istediğimi söylemiştim. Okulumuzda fikirlerini paylaşmak ve yazı yazmak isteyen herkesi almaya çalışacağım. Yazarların sayısı artarsa belirli günlerde içerik yenilemesi daha kolay olur. Böylece bloga girenler sürekli aynı şeyleri okumak zorunda kalmaz. O yüzden okuldan izin alabilirsen okulun belli yerlerine ilanlar asacağım. İlgilenenler bana mail yoluyla da ulaşabilir ya da okulda söyleyebilirsiniz.
Katılımınız benim için gerçekten önemli.

Daha Neler?
Elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum ve ayrıca şu an aklıma gelen bazı projeleri burdan aktarmak istiyorum. Bu yıl okulda bazı röportajlar yaparak okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin de blogdan haberdar olmalarını sağlayacağım. Özellikle meslek seçmede, alan seçmede, yeni sistemle ilgili soruları olan arkadaşlarımızı aydınlatmak amacıyla röportajlaryapmak istiyorum.

Okuldaki Projeler
Okulda bu yıl öğrenciler tarafından gerçekleştirilecek iki proje var. Biri TBYF diğeri ise Bahar Şenliği. Bu tür organizasyonların öğrenciler tarafından gerçekleşmesi nedeniyle kitlere aktarılmasında aksamalar olacağını düşünüyorum. O yüzden buradan bu projeleri anlatmaya yönelik yazılar ve bu projeşerin kurucularıyla birer röportaj yapmayı düşünüyorum. Blog için bunları en kısa sürede yapıp içeriğin yenilenmesine çalışacağım. Umarım güzel bir iş çıkar ortaya.

4 yorum:

Oğuzhan dedi ki...

Yürü Be Cihan!

Cihan dedi ki...

Hadi hayırlısı... Çıktık bir yola bakalım neler gelecek başımıza

Adsız dedi ki...

Bal da yaptığın coğrafya forumunu hala unutamadık umarım Tedde de aynı başarıyı yakalarsın :)

Çalışmalarında Başarılar Diliyorum Cihan :)

Efe Boyacıgiller

Cihan dedi ki...

Saol Efe Baldaki arkadaşlara selam söyle

Yorum Gönder